Wednesday, December 24, 2008

McDonald's Year End Party 2008 - Hong Chin Area

Persembahan dari McDonald's Prangin Mall #150




Persembahan dari McDonald's Queenbay Mall #208


Persembahan dari McDonald's Bukit Jambul #097

Persembahan dari McDonald's Sunshine #054

Acara Pentas!

Rizal?? Menyanyikan lagu apa tu kat Fazilah @ Sotong..Hehehhe

Wakil-wakil dari store OC Hong Chin





Hello Everbody!!!


One sweet day!! Pada 17 Nov 2008 telah berlangsungnya YEAR END DINNER untuk OC Hong Chin.Utk kali ini dinner ini diadakan di Stallion Function Hall dan juga bertemakan Hijau dan Putih..Fuhhss!! Sungguh meriah!


Pada dinner ini juga turut di hadiri tetamu kehormat yang dijemput iaitu LB,Melissa,Melaine,Eng Chew,Alexia,Elena,Kartina dan juga Jonathan! Terima kasih ya kerana sudi meluangkan masa berhibur bersama kami! Tq tq tq tq..!!


Majlis dimulakan dengan sessi pendaftaran crew dan management yang hadir,pendaftaran bermula dari pukul 6ptg lagi..Semua crew dan manager yang hadir mengayakan pakaian tema masing-masing iaitu hijau dan putih....Sungguh meriah beb!!! Tq kerana mengikut tema..


Selepas sessi pendaftaran majlis dimulakan dengan ground rule dan game..Best giler untuk game yang pertama iaitu "mencari benda".Banyak benda yang kena cari...Bestnye..!! Selpas game tibalah masa untuk makan...Semua apa lagi...Serbuuuu!!!!! Dah nama pun kena makan kan...Hehe...Tapi kami tidak dihidangkan dengan McD sebaliknya catering makan nasi..Heheh..Sedap wo!! Tq kepada catering itu..Lupa plak nama dia..Heheh..

Selepas makan,acara diteruskan dengan acara pentas iaitu nyanyian,game,penyampai anugerah dan banyak lagi..!!! Tq..Sungguh meriah sekali majlis pada malam itu...Dan yang terakhir adalah persembahan dari Store-Store Hong Chin area...Semua store membuat persembahan dengan best skali!!!!! Chaiyok! Chaiyok!

Ermm..Ok la you all,ini saja yang dapat dikongsikan untuk event kali ini,semoga kita berjumpa lagi...Bye-Bye!

Make it Happen!!



No comments: