Friday, December 12, 2008

McDonald's Helping Hand Day - Sunway Pyramid

Ucapan dari Danial Chan (President RMHC Malaysia)
Nadia Perform - Terlalu Istimewa



















Danial Chan with Artist


Artist

Dina

Imran Ajmain

Nadia at Registration


Hello again McFamily!!!
Pada 6 Dec 2008 lalu,McDonald's telah mengadakan Helping Hand Day yang bertempat di Sunway Pyramid.Event ini bertujuan untuk membantu kanak2 yang memerlukan bantuan untuk melakukan pembedahan Sumbing Bibir.
Event ini telah bermula dari pagi lagi,manakala kemuncaknya telah di adakan pada pukul 2.30ptg.Pada kemuncaknya event ini telah dimulakan dengan performances dari NADIA AF6 yang telah menyanyikan lagu TERLALU ISTIMEWA dari Adibah Noor.Selepas itu diikuti dengan IMRAN AJMAIN yang membawakan lagu SELAMAT ULANGTAHUN SAYANG.
Selepas itu acara diteruskan dengan ucapan dari President RMHC Encik Danial Chan,ucapan dari Encik Danial Chan ialah memberitahu yang McDonald's sangat prihatin kepada mereka yang memerlukan bantuan.SYABAS McDONALD'S!
Selepas ucapan dari Presiden RMHC,acara menyampaikan sumbangan kepada keluarga-keluarga yang memerlukan bantuan.Dlam majlis ini 4 keluarga telah menerima bantuan dari McDONALD'S MALAYSIA untuk melakukan pembendahan SUMBING BIBIR untuk anak-anak mereka.Sekali lagi TERIMA KASIH McDONALD'S!
Event kemuncak ini berakhir dengan persembahan nyayian daripada DINA yang menyampaikan sebuah lagu inggeris khas ditujukan kepada semua kanak-kanak!
Selepas semua aturcara majlis selesai,semua artis di bawa makan di McD Sunway Pyramid.Press Conference diadakan selepas semua selesai menjamu selera di McD.
Terima kasih kepada semua pemberita yang hadir dan juga ribuan terima kasih kepada artis-artis yang sudi meluangkan masa untuk Event Charity ini.Terima kasih!
Sampai di sini saja yang dapat dilaporkan.
Jumpa Lagi.

No comments: